1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1958-1967

1958 metais pristatytas C100 Super Cub mopedas, primenantis motorolerį, tapo tikru atradimu. Pristatymą viešumoje lydėjo šūkis: „Šauniausieji vairuoja Honda!“ („You meet the nicest people on a Honda!“). Šis visiems patikęs šūkis lydėjo Honda produkciją ilgus metus ir pasirodė toks nemarus, kad jį ir vėl prisiminė 1998 metais, per 50-ąjį jubiliejų.

Super Cub atvėrė Hondai duris į daugelį pasaulio šalių ir ypač į Europą. 1960 metų pradžioje jų pardavimas siekė daugiau nei pusę milijono vienetų per metus. Rekordinis pardavimų skaičius - 900 000 vienetų - buvo pasiektas 1963 metais. Per patį gamybos piką naujasis Super Cub motociklas palikdavo konvejerį kas 12 sekundžių!

1959 metais Honda dalyvavo įžymiosiose Tourist Trophy varžybose, Isle of Man saloje, kur buvo laimėta šeštoji vieta 125 cм3 klasėje.

1961 metų gegužę Hamburge buvo įkurta „Honda Motor Trading Co“ atstovybė Europoje. Vėliau įmonė buvo pavadinta „Honda Deutschland GmbH“, kuri dabar yra Ofenbache.

Tada, 1961 metais, saloje Isle of Man, motociklą Honda vairavęs Mike Hailwood laimėjo tiek 125 cм3, tiek 250 cм3 klasėse. O 250 cм3 klasėje jis tapo pasaulio čempionu. Australas Tom Phillis tapo pasaulio čempionu 125 cм3 klasėje. Taip Honda įsitvirtino motociklų rinkoje. Pardavimo rodikliai neregėtai pakilo ir siekė net 100 000 motociklų per mėnesį, o tai tapo tikru rekordu motociklų gamyboje.

1962 metais Honda pradėjo mopedų gamybą naujoje gamykloje Belgijoje. Tarptautinėse rungtynėse Honda buvo lyderė mažo cilindro tūrio klasėse. Jim Redman tapo 350 cм3 ir 250 cм3 klasių pasaulio čempionu. Luigi Taveri užėmė pirmąją vietą 125 cм3 klasėje.

Pirmasis automobilis buvo surinktas 1963 metais. Tai buvo mažas furgonas su 360 cм3 varikliu. Po dviejų mėnesių Honda pristatė ypatingai mažą sportinį automobilį S500, kurio maksimalus greitis siekė 145 km/h.

1964 metais Honda nustebino visą pasaulį, lenktynėms „Formulė-1“pristačiusi naująjį automobilį. Tai buvo praktiškai idealiai sukonstruotas automobilis, tačiau truputį per sunkus tokioms rungtynėms.

„Gamindami „Formulė-1“ automobilio variklį, mes naudojome lenktyninio motociklo techniką“, - prisimena Nobuhiko Kawamoto, Honda koncerno direktorius, kuris tuo metu buvo atsakingas už „Formulė-1“ modelius.

„Panaudojome 1,5 litrų variklį V12; iš tikrųjų sujungėme dvylika 125 cм3 variklių į „V“ raidės formą. Sumontavome variklį skersai rėmo ir tai buvo taip pat visiškai nauja koncepcija“,- sakė jis.

Beveik po 2 metų Richie Ginther su automobiliu Honda V12 laimėjo pagrindinį prizą „Gran Pri“ rungtynėse Meksikoje.

1966 metų sausį buvo pristatyti nauji modeliai S 800 M, S 800 Coupe ir S 800 Spider. Pasaulinėse motosporto varžybose Honda buvo nenugalima. Vis tas pats gamintojas užimdavo pirmąsias prizines vietas su 50 cм3,125 cм3, 250 cм3,350 cм3 ir 500 cм3 klasių automobiliais. Automobilių rungtynėse „Formulė-2“ Honda užėmė pirmąją vietą net 11 kartų.

Beveik po 2 metų, Richie Ginther, su automobiliu Honda V12, laimėjo pagrindinį prizą Gran Pri rungtynėse Meksikoje.

1966 metų sausio mėnesį buvo pristatyti nauji modeliai S 800 M, S 800 Coupe ir S 800 Spider. Pasaulinėse motosporto varžybose Honda buvo nenugalima. Vienas ir tas pats gamintojas užimdavo pirmąsias prizines vietas 50 cм3 ,125 cм3 , 250 cм3 ,350 cм3 ir 500 cм3 klasių automobiliais. Automobilių rungtynėse Formulė-2 Honda užėmė pirmąją vietą net 11 kartų.