1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1968-1977

1968 metais Honda pristatė savo pirmą supermotociklą Honda CB750, atvėrusį naują erą motociklų istorijoje. CB750 Four sužadino stiprų susidomėjimą jau per pirmą išbandymą Tokijo mieste 1968 metais vykusiame „Šou-1“., 67 arklio galių variklis ir elektrinis starteris reiškė neabejotiną žlugimą visiems motociklų gamintojams Anglijoje.

Tuo pačiu metu Honda taip pat sustiprino savo padėtį ir tarp mažos klasės grupės automobilių. 1970 metais Tokijuje vykusioje prezentacijoje buvo pristatytas dvicilindris Z modelio automobilis. Dar 1971 metų balandį buvo užbaigtas dvicilindris Life modelis su 360 cм3 varikliu. 1972 metų balandį pasirodė dar vienas, „truputį rimtesnis“, mažos klasės automobilis. Šį automobilį pavadino Civic ir jam buvo skirtas keturių cilindrų, 1169 cм3 variklis, kurio galingumas siekė 60 arklio galių. Su tokiu variklio galingumu šis automobilis galėjo išvystyti neįtikėtiną, net 145 km/h greitį ir lengvai įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h tik per 12,8 sekundės. Išskirtinio dėmesio buvo vertos kuro sąnaudos – tik 0,45 l/km.

1973 metais buvo surinktas Civic CVCC, kuris jau atitiko naujus reikalavimus dėl išmetamų dujų kiekio, turėjusių įsigalioti 1975 metais Amerikoje. Civic buvo išrinktas metų importuojamu automobiliu Amerikoje.

Skirtingi Honda Civic modeliai iš karto tapo pačiais populiariausiais. Amerikiečiai įsimylėjo šitą mažą, patikimą ir ekonomišką automobilį, kuris tapo visaverčiu antruoju šeimyniniu automobiliu. 1976 metų gegužę buvo pristatyti dar du nauji modeliai: pirmos kartos Honda Accord ir ketverių durų Civic. Vidurvasarį nuo konvejerių jau pajudėjo milijoninis Civic, o dar po dvejų metų, rugsėjį- jubiliejinis 5 000 000 Honda automobilis. Motociklų gamyboje tą pačią vasarą buvo peržengta 30 milijonų riba.