1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1988-1997

Reikšmingi buvo ir 1988 metai. Svindone, Anglijoje, buvo atidaryta nauja gamykla, kur dabar surenkama 150 000 automobilių per metus. Vokietijoje buvo įkurta „Honda R&D Europe GmbH“, kuri buvo atsakinga už tiekimą, mokslinius tyrimus, saugumo testus ir dizainą Europos regione. Ayrton Senna iškovojo „Formulė-1“ pasaulio čempiono titulą, antroje vietoje palikdamas Alain Prosti. Abu lenktynininkai dėl pirmosios vietos kovojo su Honda automobiliais! „McLaren-Honda“ komanda per vieną sezoną laimėjo rekordinį skaičių – 11 etapų „Formulė-1“ pasaulio čempionate. To visiškai pakako dar kartą laimėti pasaulio konstruktorių čempiono vardą.

Nuo 1989 metų trejų durų Civic ir CRX buvo leidžiami su VTEC varikliais, kurių galingumas siekė 150 arklio galių. Amerikoje, Ohajuje, buvo atidaryta nauja Honda gamykla „East Liberty“.

Išties įspūdingą staigmeną 1989 metų vasarį Honda paruošė Čikagos autosalonui. Būtent tada buvo pristatytas naujos kartos prototipas GT: nuostabus Honda NSX, kurį iš karto imta lyginti su Ferrari. Kėbulas, važiuoklės ir pakabos detalės buvo padarytos iš aliuminio lydinio. Trijų litrų, 24 vožtuvų, 274 arklio galių V6 (VTEC) Honda variklis buvo įmontuotas skersai automobilio, kaip ir „Formulė-1“ automobilyje. Puikių atsiliepimų Honda NSX sulaukė iš automobiliams neabejingų spaudos atstovų.

Firmos įkūrėjas Soichiro Honda mirė sulaukęs 85 metų.

1991 metais Honda pristatė seriją naujų, itin prabangių modelių Prelude su elektronine visų keturių varomųjų ratų valdymo sistema (4WS).

1992 metais Genfio autosalone buvo pademonstruotas visiškai naujas CRX modelis, kuris kai kuriose šalyse vadinosi Del Sol. Šis modelis buvo su nuimamu stogu, kaip ir modelis Targa! Kitas šio modelio ypatumas buvo tas, kad stogo nuėmimo mechanizmas buvo valdomas elektriniu būdu.

1993 metų rugsėjo mėnesį atėjo eilė naujai Honda Accord kartai, elegantiškam aptakių formų modeliui , pasižyminčiam geromis aerodinaminėmis savybėmis. Buvo pristatyti trys kėbulo tipai: sedanas, kupė ir universalas. Honda Dream laimėjo pačias didžiausias pasaulyje automobilių, varomų saulės baterijomis, lenktynes – „World Solar Challenge“.

1994 metais pradėtas leisti penkerių durų Civic modelis. Tais pačiais metais Honda pirmą kartą dalyvavo vienose populiariausių Amerikoje „Indy Car World Series“ lenktynių. 1994 metų spalį pasirodė visiškai naujo tipo automobilis Odyssey/Shuttle - 6-7 vietų universalas su priekiniais varomaisiais ratais ir 2,2 litro varikliu.

1995 metai buvo labai svarbūs Hondai. Tais metais pasirodė nauja Civic variklių karta ir daugybė kitų Honda modelių variklių. Tais pačiais metais buvo surinktas 10-milijoninis automobilis Civic, kuris pelnytai buvo laikomas vienu mėgstamiausių ir labiausiai pripažįstamų automobilių visame pasaulyje. Daugelį metų Honda Civic užėmė pirmaujančias vietas perkamiausių automobilių Amerikoje dešimtuke. Tais pačiais metais buvo pristatytas visiškai naujas, „laisvalaikio automobilis“- Honda CR-V, su automatiniu, visų keturių ratų valdymu ir keturių pavarų automatine greičio dėže. Šis modelis iš karto sulaukė didelio pripažinimo, ypač Japonijoje.

1996 metais buvo atnaujinta automobilio Accord išorė ir jis buvo pradėtas gaminti su skirtingo tipo varikliais. Tais pačiais metais buvo išleistas naujasis Prelude modelis.

1997 metais šiaurės Europoje visuomenei buvo pristatytas naujas SUV CR-V modelis. Sulaukęs pripažinimo Japonijoje ir Amerikoje, šis modelis buvo pripažintas ir Europoje. CR-V užėmė praktiškai visą mažų, SUV automobilių rinką, išsikovojęs pirmąją vietą ir prasilaikęs ten keletą metų. Detroito autosalone buvo pristatytas naujasis, 3,2 litro, 294 arklio galių Honda NSX modelis. Honda Civic patenkino visų lūkesčius ir dabar yra gaminamas kaip universalas.

Honda sukūrė naują lenktyninių ir įprastų motociklų kartą Twin Moteg. 1997 metais Alessandro Zanardi „Reynard-Honda“ komandoje laimėjo serijos CART (buvę „Indy Car World Series“) rungtynes ir pelnė konstruktorių taurę.