Del savo lengvo, kompaktiko dizaino ir iskirtiniu pagrindiniu „Honda“ technologiju BF80 ir BF100 buvo sukurti u˛tikrinti did˛iausi¹ naum¹ ir patikimum¹ – did˛iausi¹ kokybiko veikimo trukmź ir vandens pramogas.
GALIOS IR NAUJOVIU PARTNERYSTE
BF80 / BF100 turi 1,5 litro, keturiu cilindru eileje, 16 vo˛tuvu vieno paskirstymo velenelio (SOHC) varikli, todel yra pasiruoź u˛tikrinti naujus naumo lygmenis 80/100 AG sektoriuje. Puikiai suderintos „Honda“ pasaulyje pagarsejusios jurinems transporto priemonems ir
automobiliams skirtos technologijos bei lengvas ir kompaktikas dizainas u˛tikrina, kad iuos variklius u˛tikrintai pamegs plaukiojimo valtimis entuziastai.
Itaisius technologijas PGM-FI, „Blast“, VTEC (BF100) ir „ECOmo“, u˛tikrinamas puikus galios ir degalu ekonomijos derinys visoje varikliu gamoje.
Del NMEA2000® atitikties BF80 / BF100 jungiamumas prie kitos populiarios NMEA2000® irangos, pvz., schemu brai˛ymo programu ir ˛uvu sonaru, itin supaprastintas.
Tralavimo greičio kontrole nuo 650 iki 1 000 sukiu/min. u˛tikrina tiksli¹ leto greičio kontrolź, idealiai tinkanči¹ ˛vejojant arba manevruojant valčiu prieplaukoje.
PIRMYN SU BLAST™
Išskirtinės pirminio įsibėgėjimo charakteristikos užtikrinamos derinant „Honda“ PGM-FI (daugiataškio programuojamo degalų įpurškimo sistema), jos išskirtinę BLAST™ sistemą ir didelio našumo pavaros sistemos korpuso dizainą, pasižymintį 2,33:1 santykiu.
Degalus tiekiant į kiekvieną iš keturių cilindrų, o uždegimo paankstinimą tiksliai kontroliuojant visame apsukų diapazone, užtikrinami optimalūs rezultatai.