Naujas galios ir ekonomiškumo etalonas, pasižymintis unikalia automobilių pramonės ir laivų variklių technologijų sinergija. BF250 yra „honda“ aistros inžinerijai ir techniniam tobulumui įsikūnijimas – jis tikrai vertas pavyzdinio modelio vardo. įspūdingo naujo gaubto dizaino su integruota unikalia įsiurbimo sistema ir naujo 3,6l V6 galios agregato dėka BF250 pasirengęs ekstremaliems išbandymams vandenyje.
DIZAINAS IR GALIA
Varomas V6 3,6L VTEC™ variklio BF250 yra pasirengęs nustatyti naujus galios ir ekonomiškumo standartus 250 AG kategorijoje. Įspūdingas naujas gaubto dizainas su integruota unikalia oro įsiurbimo sistema – ¬ pakabinamų laivų variklių pramonės naujovė.
Nauja oro paėmimo sistema, derinama su laiko patikrintomis „Honda“ BLAST™ & ECOmo technologijomis, padėjo sukurti variklį, kuriame unikaliai dera galia ir ekonomiškumas.
BF250 sumontuotas visiškai naujame pažangaus dizaino korpuse, kuris užtikrina geresnes hidrodinamines savybes po vandeniu.
Visa tai suderinus su nauju perdavimo skaičiumi (2:1) bei plačiu propelerių pasirinkimu (iki 16" skersmens) užtikrinamas įvairiapusiškai patikimas veikimas.
Pavaros perjungiamos žymiai sklandžiau įdiegus naują „Pavarų perjungimo apkrovos sumažinimo sistemą“. Atsižvelgiant į laivo valdymą, variklio kompiuteris pakoreguos variklio uždegimo laiką, taip pasikeis variklio sukimo momentas ir sumažės apkrova perjungiant pavaras. Savo klasėje pažangiausia akumuliatoriaus įkrovimo sistema leidžia BF250 patenkinti vis didėjančius vartotojų poreikius naudotis papildoma elektros energija laive.
Kai nustatomas elektros apkrovos padidėjimas, naujoji „Automatinė laisvos eigos įkrovimo sistema“ automatiškai reguliuoja variklio sūkius varikliui veikiant laisva eiga. Taip naudojantis elektroniniu variklio kompiuteriu padidinama įkrovimo galia.
BF250 yra suderinamas su NMEA2000. Tai įgalina laive lengvai prijungti visus kitus NMEA2000 prietaisus, pavyzdžiui, jūrinius ploterius ir echolotus.