PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

PUIKŪS PARTNERIAI

Del savo lengvo, kompaktiško dizaino ir išskirtiniu pagrindiniu „Honda“ technologiju BF80 ir BF100 buvo sukurti u˛tikrinti did˛iausi¹ našum¹ ir patikimum¹ – did˛iausi¹ kokybiško veikimo trukmź ir vandens pramogas.

GALIOS IR NAUJOVIU PARTNERYSTE
BF80 / BF100 turi 1,5 litro, keturiu cilindru eileje, 16 vo˛tuvu vieno paskirstymo velenelio (SOHC) varikli, todel yra pasiruošź u˛tikrinti naujus našumo lygmenis 80/100 AG sektoriuje. Puikiai suderintos „Honda“ pasaulyje pagarsejusios jurinems transporto priemonems ir
automobiliams skirtos technologijos bei lengvas ir kompaktiškas dizainas u˛tikrina, kad šiuos variklius u˛tikrintai pamegs plaukiojimo valtimis entuziastai.

Itaisius technologijas PGM-FI, „Blast“, VTEC (BF100) ir „ECOmo“, u˛tikrinamas puikus galios ir degalu ekonomijos derinys visoje varikliu gamoje.

Del NMEA2000® atitikties BF80 / BF100 jungiamumas prie kitos populiarios NMEA2000® irangos, pvz., schemu brai˛ymo programu ir ˛uvu sonaru, itin supaprastintas.

Tralavimo greičio kontrole nuo 650 iki 1 000 sukiu/min. u˛tikrina tiksli¹ leto greičio kontrolź, idealiai tinkanči¹ ˛vejojant arba manevruojant valčiu prieplaukoje.

PIRMYN SU BLAST™
Išskirtinės pirminio įsibėgėjimo charakteristikos užtikrinamos derinant „Honda“ PGM-FI (daugiataškio programuojamo degalų įpurškimo sistema), jos išskirtinę BLAST™ sistemą ir didelio našumo pavaros sistemos korpuso dizainą, pasižymintį 2,33:1 santykiu.

Degalus tiekiant į kiekvieną iš keturių cilindrų, o uždegimo paankstinimą tiksliai kontroliuojant visame apsukų diapazone, užtikrinami optimalūs rezultatai.

Darbalaukio versija