PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Honda 1948-1957

1948 metais Hamamatsu mieste įkurtos Honda Motor kompanijos kapitalas sudarė 1 milijoną jenų. Viltys ėmė virsti realybe.

Niekas nebegalėjo sustabdyti Soichiro Hondos. 1949 metais buvo pradėta lengvojo automobilio Dream su 98 cм3 dvitakčiu D tipo varikliu gamyba. Ponas, vardu Takeo Fujisawa, pradėjo dirbti Honda gamykloje. Ekonomistas Fujisawa vadovavo įmonės komercinei veiklai. Pačiam Hondai pinigai nerūpėjo. Jis buvo dailininkas, technikos specialistas ir išradėjas!

Bendradarbiavimas tarp Honda ir Fujisawa nulėmė sėkmingą įmonės veiklą. Soichiro Honda kūrė naujas idėjas, o Takeo Fujisawa užduotis buvo įgyvendinti ir parduoti tas idėjas. Fujisawos, kaip direktoriaus pavaduotojo įsipareigojimai, buvo draudiminio kapitalo formavimas, eksporto organizavimas ir atsakomybė už vis didėjantį darbuotojų būrį.

Honda ir Fujisawa buvo kilę iš paprastų šeimų ir visą laiką stengėsi dirbti išvien, kol 1973 metais nusprendė likti šešėlyje ir perduoti atsakomybę už įmonės veiklą jaunesniems. Vieno milijono jenų kapitalas per 24 metus išaugo beveik iki 20 milijonų jenų.

1950 metais Tokijuje buvo įkurta dukterinė įmonė. Po metų išleistas pirmasis keturtaktis, 146 cм3 E tipo variklis Dream, kuris leido pasiekti maksimalų, net iki 72 km/h, greitį. Per dieną būdavo pagaminama net po 146 variklius.

1952 metų lapkritį Honda pirmą kartą nuvyko į Ameriką. Čia jis susipažino su mechaninių dirbtuvių ypatumais ir įsigijo stakles.

Nuo 1955 metų Honda - didžiausias motociklų gamintojas Japonijoje. Tais pačiais metais buvo išleistas Dream su 250 arba 350 cм3 varikliais.

Darbalaukio versija