2002 metais Japonijoje buvo pristatytas Jazz modelis, kuris vėliau tapo ypač populiarus. Šis Metų Automobilio titulą iškovojęs Honda modelis, kurio buvo parduota 250 000 vienetų, Japonijos rinkoje pagal visus gamintojus tapo geriausiai perkamu automobilių modeliu. Jazz apibūdinančiais žodžiais tapo „labai saugus“, „nedidelių degalų sąnaudų“ ir „talpus mažas automobilis“. Tuo pačiu, sumanus degalų bako patalpinimas po priekinėmis sėdynėmis žymiai padidino jo talpą bei praktiškumą.
Taip pačiais metais taip pat buvo pristatyta CR-V modelių antroji karta, iš kurių geriausiai perkamu Šiaurės regiono šalyse tapo SUV. Gerų važiavimo savybių, talpos ir patogumo dėka žiniasklaidos ir klientų reakcija buvo teigiama. Čia pridėjus dar ir ypatingai gerus Euro NCAP susidūrimų testavimo rezultatus bus nesunku suprasti, kodėl CR-V Šiaurės regiono šalyse tapo geriausiai perkamu modeliu ir iš visų kitų Honda modelių.
Metai atnešė ir kitų gerų naujienų. Tarptautinio Geriausio Metų variklio konkurse Honda laimėjo trijose kategorijose. Pergalę atnešė Insight IMA, Civic Hybrid ir S-2000 2,0 litrų talpos variklis.
Insight iškovojo dar vieną prizą. American Council for an Energy Efficient Economy (Amerikos Energijos efektyvaus naudojimo taryba) modelį išrinko 2002-jų metų aplinkai draugiškiausiu automobilių modeliu. Ir dar - iš dešimties finalistų be Insight buvo dar trys Honda Civic modeliai!
Tie metai buvo prasilaužimo metai taip pat ateities automobiliui FCX. FCX buvo pirmasis pasaulyje automobilis, naudojantis degalų elementus, kuriam buvo suteiktas vadinamojo nulinio teršalų lygio sertifikatas. Los Andželas kasdieninėms municipaliteto reikmėms nutarė įsigyti penkis šiuos automobilius. Be nulinio teršalų lygio FCX tam labai tiko ir dėl kitų savo rodiklių: maksimali rida tarp degalų pildymų - 355 km, didžiausias galingumas - 82 AG, maksimalus greitis - 150 km/val. bei 4 sėdimosios vietos.
2003 metai prasidėjo naujosios kartos Accord pristatymu. Ir sedano, ir universalo pristatymas reiškė, kad Honda siekia kurti vadinamosios Premium-klasės modelius. Žurnalistai tai priėmė šiltai ir palaikančiai bei buvo konstatuota, kad Honda užsibrėžti tikslai yra pasiekiami. Naująja Honda gaminių raidos kryptimi tapo mažas reaktyvinis lėktuvas HondaJet. Intensyvus vystymo darbas, kuris 2003 m. gruodžio mėnesį buvo vainikuotas pirmuoju skrydžiu Šiaurės-Karolinoje, JAV, prasidėjo dar praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio viduryje. Rezultatas dar kartą įrodė aukštą Honda raidos ir dizaino darbų kokybę. Viena skiriamųjų savybių, leidžianti aiškiai išskirti HondaJet iš kitų to paties tipo oro transporto priemonių tarpo, buvo variklių išdėstymas pavirš sparnų. Dėl šio ir kitų sprendinių maksimalus lėktuvo greitis buvo didesnis, o degalų sąnaudos mažesnės nei kitų.
2004 metais prizų susilaukė ir kitos sritys. Accord pardavimui paskatinti buvo sukurtas reklaminis filmas „The Cog“. Anglų reklamos agentūra „Wieden ir Kennedy“ dirbo penkis mėnesius ir surengė 606 filmavimo seansus, siekdama iš 86 Accord dalių sukurti vadinamąją grandinę, kai kiekviena ankstesnė grandis veikia tolesnės grandies veiksmus. „The Cog“ įamžino save reklamos istorijoje bei surinko daugelio tarptautinių festivalių prizų.
Eiliniai prizai buvo iškovoti Tarptautiniame Geriausio Metų variklio konkurse, kai S-2000, Insight ir Civic IMA buvo ir vėl pripažinti geriausiais savo klasės varikliais.
F-1 lenktynių serijoje gerai sekėsi BAR-Honda komandai, kur pagal konstruktorių apskaitą pasiekta antra po Ferrari vieta pagal bendrus sezono rezultatus. Iš Honda autolenktynininkų Janeson Button laimėjo 10 apdovanojimų, iš kurių keturi buvo antrosios vietos. Pagal bendrus pasaulio čempionato rezultatus Button buvo trečias, o Takuma Sato aštuntas. JAV Indy serijos varžybose Honda autolenktynininkai laimėjo tris kartus ir jau ilgai prieš serijos pabaigą buvo aišku, kad Honda laimėjo konstruktorių taurės varžybas, pralenkdamas Toyota ir Chevrolet.
Būdama didžiausiu pasaulyje variklių gamintoja, Honda įmonė pasiekė naują rekordą, iš viso pagamindama 19,6 milijonų vienetų, kas buvo 18% daugiau, nei praėjusiais metais.
2005 metai buvo ilgai laukto Honda dyzelinio variklio pristatymo rinkai metai ir jį buvo galima pirmiausiai įsigyti su CR-V. Honda inžinierių komanda užduotį sprendė, žvelgdama į ją nauju rakursu bei rezultatu tapo lengvas aliumininis variklis, kurio triukšmo ir vibracijos lygis buvo ypač žemas. Labai gerą sukimo momentą turintį bei degalus taupantį i-CTDi variklį žada montuoti ir į kitus Honda modelius.
Tais pačiais metais taip pat buvo pristatytas visiškai naujas modelis FR-V. Pritaikyta 3+3 sėdynių koncepcija buvo gana nauja bei kartu su FR-V elegantiška išvaizda ir kokybiška apdaila MPV klasei atnešė naują dvelksmą.
Naujasis Honda Legend Japonijoje buvo išrinktas 2004/2005 Metų Automobiliu. Koncerno flagmanas pasižymėjo daugeliu inovacinių naujovių, kaip pavyzdžiui, SH-AWD ir Intelligent Night Vision.
Didelio dėmesio 2005 metų pavasario Ženevos automobilių parodoje susilaukė pristatytasis Civic Concept. Kuluaruose buvo šnibždama, kad šis koncepcinis automobilis yra labai panašus į tą, kuris bus parduodamas 2006 metais. Tų pačių metų rudenį Frankfurto automobilių parodoje išaiškėjo, kad gandai atspindėjo tikrovę. Koncepcinis automobilis tapo tinkamu gamybai be ypatingai didelių pokyčių.
Metai buvo reikšmingi taip pat motociklų gamybai. Masinę gamybą Honda pradėjo prieš 58 metus bei per tuos metus bendras pagamintų motociklų skaičius pasiekė dėmesio vertą skaičių - 150 milijonų motociklų!
Automobilių sporte Honda ir vėl iškovojo tris pergales Indy serijos varžybose. Ne geriausiai prasidėjusios F-1 serijos lenktynės baigėsi visgi geriau. Be to, buvo paskelbta „Honda Motor Co.“ naujiena, kad yra įsigytos BAR akcijos bei nuo 2006 metų komanda startuos pavadinimu Honda Racing F-1.
|