PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pridėta 28.06.2015

„HONDA MARINE“ SISTEMOS IR TECHNOLOGIJOS

Primename technologinius sprendimus ir savybes, „Honda“ suteikiančias pakabinamųjų variklių lyderės vardą taip pat ir 2015 m.:

 

PGM-FI – PROGRAMINIS ĮPURŠKIMAS
Programinis įpurškimas – tai reiškia paprastą užvedimą, spartų reagavimą į akseleratoriaus paspaudimą ir ypač mažas degalų sąnaudas.
VTEC™ – ELEKTRONINIS VOŽTUVŲ VEIKIMO LAIKO IR KĖLIMO VALDYMAS
VTEC™ valdo įsiurbimo vožtuvų kėlimo bei veikimo laiką, taip didinamas variklio galingumas ir mažų, ir didelių apsukų atveju. Varikliui veikiant mažesniu greičiu, VTEC™ užtikrina sklandžią ir tolygią tuščiąją eigą, o varikliui dirbant visu pajėgumu, greitesnis vožtuvų pakėlimas garantuoja geresnį sukimo momentą.
BLAST™ – DIDESNIS SUKIMO MOMENTAS MAŽESNIU GREIČIU
„Honda BLAST™“ technologija (oro ir degalų santykio bei uždegimo paankstinimo nustatymas) užtikrina didesnį sukimo momentą staigiai didinant greitį. Taip pasiekiamas didesnis galingumas varikliui dirbant mažomis apsukomis, ir valtis greičiau pradeda slysti vandens paviršiumi.
EFEKTYVESNĖ ORO ĮSIURBIMO SISTEMA
Ši unikali oro įsiurbimo sistema, naudojanti tiesioginę oro srovę, tiekia į degimo kamerą vėsesnį ir tankesnį aplinkos orą negu paprasto, po antvožu esančios indukcinės sistemos. Taip pasiekiamas didesnis variklio galingumas bei našumas.
„ECOMO“ – VARIKLIS, OPTIMALIAI NAUDOJANTIS KURĄ
Jutikliai tiksliai išmatuoja oro ir degalų mišinį, taip užtikrinamos kuo mažesnės degalų sąnaudos variklio veikimo metu.
„HONDA IST“ – AKSELERATORIUS, IŠMANIAI KEIČIANTIS PAVARAS
Skaitmeninė „Honda“ iST (Intelligent Shift Throttle) variklio valdymo sistema užtikriną pavarų perjungimo ir akseleratoriaus naudojimo tolygumą bet kokiomis veikimo sąlygomis.
NMEA2000® STANDARD
Visi „Honda BF40–BF250“ valčių varikliai atitinka NMEA2000® standartą, todėl jie lengvai sujungiami kitais NMEA2000® elektronikos įrenginiais, pvz., žuvų paieškos lokatoriais ar braižytuvais, naudojant „CANbus“ tinklo technologija.

DAUGIAFUNKCINIAI INDIKATORIAI
Naujieji „Honda“ NMEA2000® daugiafunkciniai indikatoriai leidžia paprasčiau sujungti valties elektroniką ir pateikia naudotojui svarbią informaciją.

TUŠČIOSIOS EIGOS VALDYMAS
Tuščiosios eigos valdymo sistema palengvina valties valdymą, varikliui veikiant mažesnėmis apsukomis. Tai ypač pravartu žvejybos metu ar manevruojant valtį mažu greičiu.
„HONDA“ IŠSKIRTINĖ PRIEŠKOROZINĖ APSAUGA
Kiekvienas „Honda“ variklis praeina kelių etapų apdorojimo procesą, užtikrinantį variklio atsparumą naudojimo aplinkos sąlygoms. Aliuminio lydinys du kartus padengiamas anoduota danga, po to klojamas epoksidinio grunto sluoksnis, jis nudažomas melsvai sidabriniais akrilo dažais, galiausiai variklis padengiamas skaidrių akrilo dažų sluoksniu.
VARIKLIO VEIKIMO SAUGUMAS
„Honda“ valties variklio stebėsenos sistema seka svarbiausius variklio darbo parametrus, pvz., perkaitimo tikimybę, alyvos slėgį, įpurškimo ir įkrovimo funkciją, ir praneša valties naudotojui apie galimus sutrikimus.

 

Atgal
Darbalaukio versija