1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 2006-2008

2006

Panašus į žmogų robotas ASIMO, kurį sukūrė ir išvystė “Honda”, atvyko į Talino Technologijos universitetą padėti suteikti “Honda” stipendiją. ASIMO dalyvavo 2006 m. Taline įvykusioje automobilių parodoje ir sukėlė Estijoje labai didelį susidomėjimą.

2006 m. vasarį Ženevoje “Honda” pademonstravo automobilių seriją, puikiai atspindinčią kompanijos drąsų požiūrį į iššūkius, metamus šiandieniniams automobilių konstruktoriams. Buvo pademonstruotas automobilis Civic Type R Concept, užtikrinantis malonumą važiuoti ir įspūdingas eksploatacines savybes. Taip pat debiutavo Europos technines sąlygas atitinkantis Legend modelis, išsiskyręs naujausiomis technologijomis ir saugumo savybėmis.

2006 m. balandį kompanija “Honda Motor Europe” Ltd. ir Italijos Padujos universitetas paskelbė bendro tyrimų projekto, skirto Honda Motorcycle Riding Trainer (važiavimo motociklu treniruoklis) parametrų matavimui ir efektyvumo įvertinimui, pradžią. Riding Trainer buvo sukurtas po Honda 17 metų trukusių intensyvių motociklų imitatorių technologijų tyrimų; Europoje pastaruoju metu šį treniruoklį jau galima įsigyti.

“Honda” pavyko sukurti tinkamą automobilių salono apdailai bioaudinį, pagrįstą augalinės medžiagos panaudojimu ir turintį puikias ilgo eksploatavimo ir atsparumo saulės spinduliams savybes.

Vėliau, 2006 m. rugsėjį, Research Institute of Innovative Technology for the Earth (RITE) (Žemės naujų technologijų tyrimo institutas) ir tyrimo–vystymo kompanija “Honda R&D Co.”, Ltd. sukūrė etanolio gamybos iš minkštos biomasės* - atsinaujinančios augalinės kilmės žaliavos – technologiją.

2006 m. rugsėjį buvo paskelbta apie Europos rinkai skirto naujoviško trečios kartos CR-V ir naujo R tipo Civic išleidimą. 2007 metų modelio titulą pelniusiame FR-V įmontuotas naujas 1,8 litrų talpos variklis. Pasaulyje debiutavo automobilis su moderniais kuro elementais FCX Clarity.

2006 m. rugsėjį kompanija “Honda Motor Co.”, Ltd. dar patobulino savo VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control System) (keičiamo vožtuvų sinchronizavimo ir pakėlimo elektroninio valdymo sistema) technologiją, sukurdama beveik tobulą VTEC variklį, turintį puikias eksploatacines savybes, tausojantį degalus ir mažiau teršiantį aplinką.

Nauji 2007 m. motociklų modeliai, pristatyti Europos rinkai, yra CBR600RR ir CB600F Hornet. Taip pat siūlomas specialus CBR1000RR modelis su Repsol Honda Team’s MotoGP gamyklos simboliu.

Naujosios MotoGP modelių kartos modelis yra Honda RC212V formos lenktyninio modelio prototipas.

2006 m. “Honda” sėkmę nulėmė didelė naujojo Civic modelio paklausa. Jungtinėje Karalystėje gaminamas 5 durelių Civic modelis, kuris visoje Europoje buvo parduodamas nuo metų pradžios, buvo ypač gerai perkamas dėl sportinio dizaino ir efektyvumo.
Per dešimt metų, skaičiuojant nuo 1997 m., gamyba pasaulio mastu padidėjo praėjusiais metais. “Honda” gamyba viso pasaulio mastu per visą veiklos laiką pasiekė rekordą.

2007

2007 m. vasarį Ženevos automobilių parodoje “Honda” debiutavo su nauju puikiu automobiliu - Honda Small Hybrid Sports Concept (mažo hibridinio sportinio automobilio koncepcija) ir pirmą kartą Europoje pademonstravo visiškai paruoštą važiavimui FCX koncepcinį automobilį su degalų sistema, kurioje naudojamas naujosios kartos dyzelinis variklis.

“Honda” lenktynių komanda paskelbė naują iniciatyvą 2007 m. “Formulė 1” sezonui. Ant F1 automobilio vietoje reklaminių ir rėmėjų logotipų bus paprasčiausiai atvaizduotas didelis Žemės atvaizdas, demonstruojantis “Honda” pasiryžimą spręsti globalines ekologines problemas.

Kompanija “Honda Aircraft” pradeda veiklą 100 mln. JAV dolerių vertės būstinėje ir “HondaJet”™ gamykloje Greensboro, Šiaurės Karolinoje.

Civic Hybrid, remiantis 2007 – 2008 m. automobilių ekologiškumo įvertinimo rezultatais, Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje buvo pripažintas ekologiškiausiu automobiliu.

2007 m. rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje “Honda” parodė puikų koncepcinį modelį Accord Tourer.
Pristatyta pirmoji pasaulyje motociklui skirta saugos oro pagalvė, naudojama naujame Gold Wing modelyje.

Honda naujausias ASIMO turi pagerintą tolygią eigą, buvo sukurta nauja intelektualioji technologija, užtikrinanti ASIMO gebėjimą atlikti tam tikras užduotis, pvz., nešti padėklą arba stumti vežimėlį. Naudodamasis nauja funkcija, ASIMO automatiškai įkrauna savo akumuliatorių. Be to, buvo išvystyta ir įdiegta nauja sistema – keli ASIMO gali pasidalinti tarpusavyje užduotis, prisitaikydami prie situacijos, koordinuodami savo veiksmus ir tokiu būdu užtikrindami nepertraukiamas paslaugas. Pvz., jeigu vienas ASIMO įkrauna akumuliatorių ir nevykdo užduoties, tai nurodytas užduotis vykdo kiti robotai ASIMO.

Japonijoje kompanija “Honda Motor” sukūrė Human-Friendly Transmission (HFT) (žmogui pritaikyta transmisija) – naują automatinę motociklų transmisiją. DN-01 modelyje naudojama HFT- šis naujas motociklas buvo pademonstruotas 40-je Tokijo automobilių parodoje. Taip pat buvo pristatyti du nauji koncepciniai modeliai. CR-Z yra naujosios kartos lengvas sportinis automobilis, kuriame įrengta “Honda” originali dujų–elektrinė hibridinė sistema. PUYO yra automobilis su kuro elementais, kurio dizainas, siekiant pradžiuginti automobilio savininką, keleivius ir praeivius, yra pagrįstas nestandartiniais technologiniais sprendimais.

2007 m. gruodį kompanija “Honda Motor” įdiegė visus pakeitimus modeliuose FORZA Z ir FORZA Z ABS. FORZA motorolerių serija savo sportiniu stiliumi ir moderniomis elektroninių sistemų savybėmis, įskaitant Honda S-Matic elektra valdomą automatinę pavarų dėžę ir Honda Smart Card Key System (intelektualiosios kortelės sistema), labai padidino “Honda” gerbėjų gretas.

“Honda” pardavimo apimčių augimas, remiantis pramonės prekybos duomenis, 2007 m. pralenkė visų kitų gamintojų pardavimų rodiklius. Taip pat pranešta apie viso laikotarpio automobilių pardavimo Europoje rekordą – pardavimų apimtis padidėjo 21,5 %. Tai ketvirti metai iš eilės, kai “Honda” pasiekia rekordinę pardavimų Europoje apimtį; nacionaliniai pardavimo rekordai šiame regione pagerinti 32 šalyse iš 37. Pardavimų apimties augimas buvo akivaizdus visame regione; žymus padidėjimas pasiektas eilėje Vakarų Europos rinkų, taip pat besiformuojančiose Centrinės ir Rytų Europos rinkose.
Pagrindinis šios sėkmės faktorius buvo Civic – pagrindinis “Honda” modelis Europoje. CR-V pateiktas į rinką 2007 m. pradžioje, be to, ypač padidėjo CR-V su dyzeliniu varikliu pardavimas.

2007 m.”Honda” pasiekė rekordinį bendros prekybos ir gamybos lygį. 2008 m. sausį kompanija “Honda Motor Co.”, Ltd. pranešė apie besitęsiantį augimą, didelę gaminių paklausą ir rekordines kompanijoje pagamintų automobilių ir motociklų pardavimų apimtis.
“Honda” išlieka didžiausiu pasaulyje motociklų gamintoju.

2008

Didelių sportinių–kelioninių (vairuotojas sėdi vertikalioje padėtyje) motociklų DN-01 pardavimas pradėtas 2008 m. kovo mėnesį. Unikaliame žemo stiliaus kėbule sumontuotas skysčiu aušinamas keturių taktų 680 cm3 darbinio tūrio OHC dviejų cilindrų V formos galingas variklis ir nauja automatinė pavarų dėžė – Human-Friendly Transmission (HFT), užtikrinanti puikią reakciją į droselio rankenos pasukimą ir patogų važiavimą net labai ilgose kelionėse, taip pat sportinį važiavimo stilių paprastai valdant pavarų dėžę – nereikia naudoti sankabos. 2008 m. birželį “Honda” pranešė apie pirmąją pasaulyje elektronine sistema valdomą Super Sport klasės motociklams skirtą „kombinuotą ABS“, kurioje ABS ir CBS sistemos apjungtos vienoje sistemoje panaudojant abiejų sistemų privalumus Super Sport klasės motociklų valdymo poreikiams.

2008 m. vasarį “Honda” paskelbė apie Europai skirto visiškai naujo Accord automobilio gamybos pradžią. Ryžtingą iššūkį gerai žinomiems D segmento konkurentams metančio visiškai naujo “Honda” Accord salonas ir Tourer modelis išsiskiria sportiniu stiliumi, žymesniais patobulinimais, unikaliu saugos įtaisų rinkiniu bei puikiomis dinaminėmis savybėmis. Ypač geros ekologinės savybės – variklis atitinka visus Euro 5 emisijų reikalavimus – visiškai nauju Accord modeliu papildomai pabrėžia “Honda” gamtosaugos siekius.

2008 m. kovą kompanija “Honda Aircraft”, Inc. Europoje pradėjo pardavinėti lėktuvus HondaJet ir pristatė savo pirmąjį klientą šiame regione – F-1 lenktynininką ir verslininką Jenson’ą Button’ą.

Japonijoje pradėta vandenilio kuro elementais varomo Honda FCX Clarity gamyba ir šiuos automobilius su nuline teršalų emisija pradėta pardavinėti JAV.

“Honda” demonstravo OSM (Open Study Model) (atviras tyrimams skirtas modelis) Didžiosios Britanijos tarptautinėje automobilių parodoje. Lengvo sportinio kabrioleto dizainas yra “Honda” kertinių inžinierinių principų – ne tik stilingų ir puikių, bet ir turinčių gerus ekologiškumo parametrus - automobilių konstravimo išdava.

“Honda” stende Paryžiaus automobilių parodoje buvo pademonstruoti modeliai, patvirtinantys dabartines ir būsimas šio prekinio ženklo savininko pastangas sumažinti gaminamų automobilių žalingą poveikį aplinkai. Du pagrindiniai nauji ir ilgai laukti modeliai buvo Insight Concept, papildę “Honda” hibridinių benzininių–elektrinių modelių asortimentą. Greta Insight Concept demonstruotas labai laukiamas, visiškai naujas Jazz modelis, kuriam būdingos dar mažesnės degalų sąnaudos ir mažesnis nei anksčiau teršalų išmetimas į aplinką šioje ypač lanksčioje B segmento nišoje.

2008 m. rugsėjį “Honda” Fondas paskelbė, kad 2008 m. premija skiriama Vokietijos mokslininkų grupei, dirbančiai elektroninės mikroskopijos srityje ir sukūrusiai pirmąjį pasaulyje atominį elektroninį mikroskopą – elektronų perdavimo tipo mikroskopą (TEM), kuriuo galima stebėti atomų lygio vaizdus panaudojant aberacijos koregavimo technologiją. Ši mokslininkų grupė yra 29-tasis premijos laureatas.

2008 m. “Honda” švenčia kompanijos įsteigimo šešiasdešimtmetį - kitais metais sukanka 50 metų nuo kompanijos dalyvavimo automobilių kelių lenktynėse bei 30 metų nuo naujos konstrukcijos 4 cilindrų V formos variklio su ovaliniais stūmokliais panaudojimo lenktyniniuose automobiliuose. Atsižvelgdama į šias gaires, 2008 metų pabaigos parodai “Honda” pasirinko pagrindinį leitmotyvą - „Nauja pradžia“ - ir pademonstravo koncepcinį modelį V4, paženklinantį naujos eros pradžią.

Siekdama padidinti visų – taip pat ypač lengvai pažeidžiamų eismo dalyvių – saugumą, “Honda” pirmą kartą Europoje Ryšių konsorciume CAR 2 CAR pademonstravo savo technologiniu požiūriu pirmaujančią motociklų ir automobilių ryšio sistemą. Ši sistema, panaudodama nuolatos atnaujinamus padėties duomenis, gaunamus iš palydovinės GPS informacijos šaltinių, informuoja motociklų ir automobilių vairuotojus apie padėtį kelyje. Informacija, įspėjimai ir duomenys yra ypač svarbūs eismo dalyviams artėjant prie sankryžų – potencialaus susidūrimo trajektorijomis judantiems transporto priemonių vairuotojams perduodami įspėjimai ir užtikrinama susidūrimo pavojų pašalinančio manevro galimybė.

2008 m. spalio 30 d. kompanija “Honda Motor”, Ltd. informavo, kad visame pasaulyje pagamintų “Honda” motociklų skaičius 2008 m. rugsėjo pabaigoje pasiekė 200 milijonų. “Honda” pasiekė šį lygį per 60 metų - nuo 1949 m., kai kompanija pradėjo motociklų gamybą motociklo modeliu Dream D.